Jak samemu pozycjonować stronę internetową

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby jednakże dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być świetnie zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi należy się liczyć, jeżeli pragnie się świetnie wypozycjonować własną witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się pierwszy raz w lutym 2011 roku i od teraz zajmuje się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony albo nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. Jeżeli już strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeśli wręcz całkiem inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów lub korzystają z Systemu Konwersji Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka zajmuje się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować taki sam do niego wynik. 1-wszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeśli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął także wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm koncentruje się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które pragniemy pozycjonować bardzo dobrze muszą być przede wszystkim zrealizowane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Sprawdź tutaj: https://myapple.pl/users/349322-kamil-willcodeb. Jak skutecznie promować firmę w internecie?